Juuni lõpus liitus OCCO tiimiga Michelini sommeljee auhinna võitnud Robert Põld, kes asus tööle endale sootuks uuel maastikul – sisustusmaailmas. Põld selgitas, miks ta tegi karjääris kannapöörde ning millised väljakutsed teda ees ootavad.

Kannapööre karjääris

Varem Eesti tipprestoranis Noa Chef’s Hall joogieksperdina töötanud Põld noppis sel aastal Michelini sommeljee auhinna ning tundis, et on aeg uuteks väljakutseteks, mis on tema mugavustsoonist väljas. Uuel ametikohal tegeleb Põld restoranide sisustusega nii Eestis kui Euroopas.

“Töötades mitmeid aastaid restoranimaailmas, nägin, et see ei ole minu piir ning tahaks end kuidagi veel raputada,” sõnas ta. “Arvasin, et kontoris töötamine on minu jaoks väga raske – et see on selline staatiline tegevus,” ütles Põld. Enda õnneks leidis ta aga, et OCCOs käivad asjad teistmoodi. “Pinge on alati positiivse laenguga.”

Aeg uuteks väljakutseteks

Aastaid restoranimaailmas töötanud Põld leidis veebist OCCO talendiotsingute reklaamikampaania ning teda hakkas kohe kõnetama ettevõtte kontseptsioon ja inimesed. “Ma tavaliselt igasugu veebis leiduvatele kuulutustele ei kliki, aga OCCO nimi oli juba varem meelde jäänud,” selgitas Põld. “Mind kõnetasid väga ettevõtte väärtused ning tähtis oli ka see, et ametikohal varasemat töökogemust olema ei pea.” Põld tõi välja, et talle meeldis väga OCCO lähenemine, innovaatilisus ja tahe murda piire. “Ma ei oleks osanud arvata, et start-up’is töötamine annaks mulle nii palju adrenaliini ja tahet iga päev endast maksimum anda,” märkis Põld. “See on minu jaoks täiesti uus maailm, kuid sain aru, et jõudsin restoranimaailmast lahkudes sinna ringiga tagasi.”

Eesmärk vallutada nii kodumaa kui Euroopa turg

Eesmärkidena tõi Põld välja Eesti restoranimaastiku vallutamise – olla restoranide jaoks number üks valik, kellele helistada, kui asutakse kujundama uut kohta või tahetakse vana ümber teha. Sealt edasi on plaan liikuda Euroopa turule ning seal jalg maha panna. Põld nentis, et tegelikult on ta juba kahe välismaa projektiga alustanud. “Suuri erinevusi projektide vahel ei ole – restoran on restoran,” sõnas Põld. Ainsaks eripäraks on tõsiasi, et kodumaal on tal juba mitmeid kontakte ja tutvusi, kellega tööalaselt ühendust võtta. Välismaal peab aga rohkem pingutama. “Seal oled tundmatu inimene ning pead end rohkem tõestama.”

Eestis asutatud ning sisustusmaailmas üle Euroopa laineid lööva start-up’i OCCO missiooniks on digitaliseerida sisustusmaailma ja teha hea disain kättesaadavaks kõigile. Ettevõte on sisustanud juba üle 300 rahvusvahelise projekti ja täiendab oma tiimi pidevalt ambitsioonikate ning kogenud isiksustega, et võtta vastu veelgi rohkem väljakutseid.