Korduma kippuvad küsimused

Vastused

Tarnetingimused

K: Kas ostukorvi toodete lisamisega kaasneb kohustus midagi osta?

V: Ei. Kui olete ostukorvi tooted lisanud ja päringu meile edastanud, siis olete edastanud meile oma soovi valitud toodetele. Ostu meie kodulehel sooritada ei saa.

K: Kas mööblit saab kuskil näha?

V: Soovitame kasutada 14-päevast tutvumisaega ja siis saate rahulikult toodet vaadata ja proovida.

K: Kas mööbel on Eestis toodetud?

V: OCCO veebipoes on nii kodumaist toodangut kui ka mööblit näiteks Itaaliast, Poolast, Türgist ning Slovakkiast.

Kuidas saaksin tutvuda toodete kangavalikuga?

Kui sisestate Teile huvi pakkuvad tooted ostukorvi ning esitate päringu, siis võtame Teiega ühendust. Seejärel lepime kokku Teiega sobiva aja, millal meie müügiesindaja saab Teile meie kangavalikut tutvustada.

V: Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi või ei meeldi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate kogu raha tagasi (ka transpordikulu).

Kauba tarneaeg on 4-8 nädalat. Tarneaeg kulub tellimuse komplekteerimise ja rahvusvahelise transpordi  peale. Tänu pikemale tarneajale suudame pakkuda Teile väga laia valikut tooteid heade hindadega.

Kui ostetud kaup Teile mingil põhjusel ei sobi, siis on Teil võimalus 14 päeva jooksul toode tagastada ja Te saate 100% raha tagasi.

Ostu eest saab tasuda ettemaksu arve alusel, mis koostatakse meie müügiesindaja poolt peale seda kui olete kauba välja valinud ja tellimuse esitanud. Peale ettemaksuarve vähemalt 50% tasumist alustame tellimuse täitmist. Kauba saate kätte kogu summa tasumise järel.

Teatame Teile kauba täpse tarneaja kas teatega e-posti aadressile või telefoni teel.

Palume Teil saata küsimus meie e-maili aadressile occo@occo.ee või helistada meile numbril +372 55 611 465

  • Ostukorvis ei ole tooteid.